Tehniskais atbalsts

Mums ir svarīgi, lai mūsu granulu apkures katls Jums kalpotu pēc iespējas ilgāk. Tāpēc pēc katla uzstādīšanas, pie Jums ieradīsies GRANDEG Servisa speciālists. Tiks izvērtēta katla apsaiste, kā arī visi drošības un optimālas darbības kritēriji.

Jūsu jaunā granulu apkures katla automātikai tiks ievadīti visi nepieciešamie parametri, balstoties uz Jūsu vajadzībām un situāciju. Tiks uzsākta katla darbība, un Jūs saņemsiet izsmeļošu pamācību par katla izmantošanu ikdienā, apkopi un tīrīšanu, kā arī rīcību ārkārtas situācijās. 

Garantijas serviss

Mūsu granulu apkures katli ražoti gadiem ilgai darbībai. Ievērojot lietošanas instrukciju un ekspluatācijas noteikumus, tas Jums kalpos vairākus gadu desmitus. Tomēr, ja garantijas laikā gadās kāda tehniska kļūme, visus nepieciešamos labojumus veiks autorizēts GRANDEG apkures iekārtu servisa speciālists. Garantija katla korpusam ir spēkā 7 gadus, bet elektriskajām un mehāniskajām detaļām un mezgliem - 2 gadus. Garantija ir spēkā ar nosacījumu, ja ir veikta ikgadējā apkures katla starpsezonas apkope. 


Lai pieteiktu pirmreizējo vizīti, garantijas servisu, starpsezonas apkopi vai apkures iekārtas remontu, sazinieties ar GRANDEG autorizētu servisa pārstāvi.



Tirdzniecības un servisa pārstāvji

0
Tālrunis:  +371 6718 5959
E-pasts:   info@grandeg.lv
Adrese:    Dārzciema iela 56A, Rīga, Latvija, LV-1073



 .